top of page
Zoeken
karinrozeboom

Hoe een klant een vaste klant wist te overtuigen van een kleuranalyse

Wat gebeurt er allemaal bij Dorris&Co?


Er gebeuren veel grappige en bijzondere dingen in onze winkel. De dame die nu de

kleding in de rekken bekijkt, is al langer klant. Een kleuranalyse vindt ze niet echt

belangrijk. ‘Ik koop liever wat me past en lekker zit. En ik koop vooral snel kleding,

want winkelen is niet mijn grootste hobby’, zei ze wel eens tegen mij.


Toch vertelde ze me ook eens dat ze veel items in haar kast heeft die ze niet pakt. ‘Er

hangen ook items in mijn kast die ik eigenlijk niet draag, of niet kan combineren met

andere kledingstukken.’ Een situatie die voor mij herkenbaar is. Ik had dit zelf

vroeger ook.


Toch zit ze nu op de stoel voor me om een kleuranalyse te doen. Een andere klant

haalde haar over terwijl het mij niet lukte om haar te overtuigen. Ze moest er vroeg

voor opstaan, maar nu is ze zo ver en we beginnen.


‘Nu ik dit doe, ben ik toch ook wel nieuwsgierig’, geeft ze toe. Dat begrijp ik helemaal.

‘Je bent een prachtige herfstdame’, zeg ik niet veel later tegen haar. De diepe

kleuren laten haar huid stralen en haar huid komt prachtig uit. ‘Oh, nu ik dit heb

gezien wil ik echt niets anders meer’. Ze is dolblij met haar mooie herfstkleuren. ‘Dit

past echt bij mij’, zegt ze terwijl ze in de spiegel kijkt. ‘Het zit zo heerlijk en het past

zo goed!’


En ik? Ik ben heel blij dat ik weer een dame heb kunnen behoeden voor nog meer

ongedragen items in haar kast.


Daar doen we het graag voor!





Liefs, Dorris

151 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page